. : [ Tu Dia.. ] : .

on Monday, February 17, 2014



Tu dia muka pengadil yang menimbulkan kemarahan & rasa tak puas hati penyokong-penyokong Sarawak ketika menentang Perak, Sabtu lepas. Maaflah yer, tak kisah lah pengadil tu asal mana, dah nama pengADIL kena lah ADIL. Tak tahu macamana lah FAM pilih pengadil ni. Kalau macam ni lah, sampai bila pun tak maju bola Malaysia. Bukan nak tuduh, tapi nampak dengan mata kepala sendiri. Sekali, boleh sabar lagi. Bila banyak kali kena & nampak sangat berat sebelahnya, mana tak panas satu stadium? Yang chanting pun akhirnya bertukar lagu ke bersorak "referee rasuah" berulang-ulang kali. Aku pun join sekali terjerit-jerit. Gerammm.. Hish.. Alih-alih bila habis game, dia pulak yang marah? Stress ker? Kena tuduh macam tuduhan tu betul ker? Siap maki players Sarawak lagi. Kesian JKT tu. Tak pasal-pasal ko nak marah-marah pehal? Alahai.. Nasib lah buaya-buaya kami ni tak ganas.. Kalau tak memang dah kena lah lu bro..

Ni artikel dalam myMetro : Pengadil sebut L****U LU! Aku nak tengok apa tindakan FAM kat dia. Ada ker tidak???? Adil ker tu??? 

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

syazrah tarmin said...

sakit hati tgk bola malam ya kak.. hahaha... banyak juak org madah refree yaa knk rasuahh.. haha.. apa2 pon.. sarawak menang juakk.. walaupon 1 goal jak.. kira oke la yaa... hihihi


17 February, 2014 20:52 Reply To This Comment
Mummy Adriana said...

hahahahahahah kurenggggg minat bola malaysia ni :( selalunya mmg hampeh


19 February, 2014 20:51 Reply To This Comment