. : [ KEHILANGAN - MENANGIS DALAM HATI ] : . (T_T)

on Wednesday, June 2, 2010
















(T_T) Suram... Itulah perasaanku saat melangkah masuk ke dalam rumah... Sunyi terasa... Biarpun Matahari, Oyo dan Mutiara serta anaknya membingitkan telinga... Sedih... Walaupun mereka berbuat suka... Berlari ke sana-sini... Hiba... Tatkala melihat ke segenap sudut, kelibatnya sudah tiada...(T_T)... Hari ini... 2 Jun... 2 hari telah berlalu... Namun kesedihan ku tiada berhujung... Aku terkilan...Sukar untuk ku terima ketiadaanmu...(T_T) Bagiku kau bukan sekadar seekor kucing... Kehadiranmu sebati dalam hidupku... Sudah menjadi darah dagingku... Nafasku seiring dengan nafasmu...(T_T) Aku terkilan...Kau pergi atas kecuaian dan kebodohanku... Nyawamu direnggut tragis sekali... Aku tidak menyangka, sesingkat ini hidupmu... Aku menyesal... Mengapa harus begini riwayatmu ditamatkan?...(T_T) ... Baru sebentar kamu bermanja denganku....Belum puas aku mencium dahimu berulang-kali saban hari... Sekelip mata segala rasa bahagia itu dirobek dari hatiku...(T_T) Kata-kata tak mampu menjelaskan perasaan sebenar... Sebak dada bila melihat kamu terdampar kaku di situ... Menggigil tubuhku melihat cairan merah yang membasahimu...(T_T) Tidak terdaya rasanya menghadapi dugaan ini...Setiap saat masih terngiang-ngiang suaramu...Membuatku sayu dalam kekesalan...(T_T) Aku masih berusaha...mencuba...Untuk menerima hakikat ini...Untuk merelakan pemergianmu dengan redha...(T_T)...Namun aku belum punya kekuatan melawan perasaan... Rasa bersalah yang menghantui ku saban waktu... Sepanjang hari aku mengenangmu...(T_T) Mojako...(T_T)...Mommy sunyi kamu pergi....Maafkan Mommy atas kecuaian Mommy, kita tak dapat bersama lagi...Mojako...(T_T)...Bagaimana Mommy harus hidup dengan hakikat ini?...Mommy sayang Mojako...Mommy rindu Mojako...(T_T)


31 May 2010

Dear Mojako,

U used to be my sunshine after the rain

U are my laughter that cure my heart

U makes me smile just by jumping here and there

Dear Mojako,

U makes me feel at ease

Eventhough sometimes mommy might scold u

That shows how much I love u dear

Dear Mojako,

Mommy love every single thing about u

Your white coat, your blue eyes

You catch my heart in every way

Dear Mojako,

Mommy say sorry…(T_T)

Because of my carelessness…=’(

Now that u’re gone…:’(

Dear Mojako,

You leave me tragically

How am I supposed to accept the fact??

Mommy is guilty..=’(

Dear Mojako,

U took away part of my life

How can I live without you? (T_T)

I wish this is just a dream...

Dear Allah,

Please forgive my sin…

I am totally careless…

Eventhough he is just a cat….

But he’s more than everything to me…

I love him so much…

With all my heart & soul...

Please take a good care of him for me…(T_T)
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hrumm...sedey juga atas kematian Mojako..

saya juga ada si comel persis Mojako..
warna putih..[namanya Putih] ekor belang2 coklat [pudar je kaler kat ekor] atas belakang kalau d perhatikan betol2 ada tompok coklat. kalau tak..nampak putih suci je...

hrumm..saya tiada gmbr kucing2 saya..[maaf, saya terlalu dgr kata org :)] jgn ambil gmbr kucing..so saya takut... hehehe


22 August, 2010 22:37 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

Sedih tak terjelas dengan kata2..sampai sekarang masih lagi terasa...Biarla menangis dalam hati...For me, syukur kerana amik pic dia...Ada juga kenangan n sebagai pengubat rindu...


22 August, 2010 23:13 Reply To This Comment
CIK TOM said...

please take care my cat too..mood sad T_T


24 August, 2010 16:59 Reply To This Comment