. : [ Sedih nyerrrrrrrrrrrrrrrrrr ] : . (T__T)

on Tuesday, September 21, 2010




Kembalinya aku ke KL penuh kesedihan...Dapat tau anak2 ku yang dijaga kawan hilang...(T_T)
Aku pun hilang arah....Dah la tiga2 hilang...Aku x tau kat mana nak cari...Aku x tau nak salahkan sapa...(T_T)...Kematian Mojako dah cukup membuat aku kehilangan...Kini, anak2 Mojako...yang ku harapkan...Pernah ku tekad di hati untuk menjaga mereka sebaik mungkin sebab aku x mau kejadian yang berlaku atas Mojako tersayang berulang lagi...Terkilan lagi....Takkan ada pengganti Mojako... Anak2 dia lah harapanku...Dan kini....Aku pun x tahu....Apa lagi harus aku lakukan...Aku x dapat nak salahkan sesiapa...Tapi hakikatnya aku merana...(T_T)....Siapa lah yang akan faham...Mereka juga makhluk bernyawa sama seperti kita manusia...Sayang aku pada mereka tiada berbelah-bagi....(T_T)
Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

nickind@jungle said...

lorr...kesiannyer...sabor ek...banyakkan berdoa agar lisa dpt bali kucing2 tuh...


22 September, 2010 12:05 Reply To This Comment
+qAsiH naDiRa+ said...

jgn sedih k~harap dpt kucing 2 baliK~


27 September, 2010 21:25 Reply To This Comment
MASZ said...

jgn sesdih arianna...Masz ada tok..hihi


14 October, 2010 10:06 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

Sedih..(T_T)..sampai sekarang x jumpa lagi...Risau..Takut diorang diapa2 kan...='(


15 October, 2010 13:16 Reply To This Comment
A.D.A.M. said...

sedihnyeee.. ;(

kte punye anak kucing baru je accident, meninggal terus.. sedih kan, bila kucing kte syg xde.. sobs3x.


04 December, 2010 03:22 Reply To This Comment