. : [ Nak Beli Kereta Lah! ] : .

on Friday, February 18, 2011


Waaaaa....Lama jugak aku tak update blog ni... Maaflah kawan-kawan... Sejak dua menjak ni, lepas balik dari bercuti CNY lepas, busy tahap gaban... Kat ofis banyak projek baru masuk, memang giler la busy... Dalam busy2 ni pulak, aku pasang impian (atau angan2)...Hehehe... Hajat hati nak memiliki kereta... And kereta yang aku tengah usha sekarang ni... Yang kat pic di atas tu leh... Jangan tanya aku kenapa aku nak Myvi tu sebab reason dia obvious sangat... Hehehe... Tapi kan... Kan... Kan.... Lesen pun tadak... Apa macam????.... :D
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Dhia Delisha said...

good luck for ur myvi k.
pe2 pun,Dhia sarankan baik amik lesen dulu.hehehe~ nanti senang nak g mana2..


18 February, 2011 23:01 Reply To This Comment
Liza @ Adzriel AB said...

samalah kita arianna..

http://adzriel.blogspot.com/2011/02/berangan-nak-tukar-kereta.html


18 February, 2011 23:28 Reply To This Comment