. : [ After 4 Days ] : .

on Saturday, April 2, 2011




After 4 days my Leo being admitted, x banyak perubahan yang aku tengok... Asyik drip, drip n drip... Sampai bloated dah dia aku rasa... Badan penuh air... Dia still x nak makan... Aku nampak dia x happy di situ, so aku ambik keputusan, ambik risiko, bawak dia balik ke rumah semalam... Pagi ni.. dia lemah lagi... Terpaksa force feed... Kalau x, mana nak ada tenaga?... Risau sangat... Sedih tengok dia macam tu... Sedih...Tengahari aku bagi lagi dia makan & bagi antibiotik sekali.. Air pun dia x minum, aku kena bagi pakai syringe... Tapi at least dia nampak ceria sikit sebab di rumah... Nak keluar pun aku x lalu... Kena pantau keadaan dia... Baru sekejap tadi, aku rasa Allah dengar doa ku... Leo pun seolah faham kerisauan aku... Tiba2 Leo makan dengan sendiri nya...Aku tengok dia makan dry food tu sikit.. Cepat2 aku hulur a/d kat dia... Dia makan dengan penuh selera... Ya Allah, Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah... Syukur... Harap-harap dia berterusan begitu dan akan pulih sepenuhnya... Insya Allah....

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }