. : [ XTVT : MERAYAU A.K.A. NGELAYO ] : .

on Sunday, December 12, 2010


Alooohaaa....Hari ni Ahad bersamaan 12 Disember 2010...Aktiviti hari ni merayau a.k.a ngelayo... Destinasi : Masjid Jamek, Jalan TAR...Sempat lagi tengok Alif Satar nyanyi kat LRT Station...Hehe...Tapi aku bukan saja2 merayau...Tujuan yang 1 nak cari baju kurung warna pink...Seingat aku...aku xda baju kurung pink lagi...Jadi nak pegi majlis...So, aku beli....Hehehe...Alhamdulillah jumpa n beli kat Maju Junction akhirnya...Fuhhhh lega....Thanks to Nowa yang last minute aku roger, sudi datang teman aku merayau...Hihihi....Now, aku udah capek nih...Esok kerja....Arghhhh malas nyerrrr....
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

hehehe..then how's ur tudung..??


13 December, 2010 11:09 Reply To This Comment