. : [ OFFICIALLY ... ] : .

on Tuesday, December 31, 2013


Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...
Alhamdulillah... Ku panjat syukur padaMu Ya Allah kerna mengizinkan aku bernafas di bumi Mu selama 31 tahun ini... Aku mohon padaMu Ya Allah, kurniakanlah aku kesihatan agar aku dapat terus bernafas di bumi... Berikanlah aku  ketabahan agar dapatku harungi segala dugaan & cabaranMu Ya Allah... Kau kuatkanlah semangatku untuk terus berusaha tanpa mengenal putus asa... Kau berikanlah aku ruang & waktu untuk aku membalas jasa kedua orang tuaku Ya Allah... Kau lindungilah mereka serta orang-orang yang ku sayang... Bukakanlah pintu rezeki untukku... Tetapkan imanku, teguhkan hatiku, tetapkan akalku agar terus menuruti jalanMu Ya Allah... Ingatkan aku seandainya aku lupa... Sedarkanlah aku andai terleka... Segala puji hanya padaMu Ya Allah... Amin Ya Rabbal Alamin...

Alhamdulillah... 31st December 2013, I am officially 31... A year older, but always feel younger... ^_^
Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

Aqilah Azmi said...

Ameen ameen ya rabbal 'alamin :)


31 December, 2013 00:53 Reply To This Comment
Aqilah Azmi said...

hihihihi happy birthday kak hihihi


31 December, 2013 01:05 Reply To This Comment
beautifulpeonies said...

happy birthday sis :)


31 December, 2013 12:39 Reply To This Comment
Budak Nakal said...

Selamat Hari Lahir Budak Musyuk :P


31 December, 2013 14:54 Reply To This Comment
J said...

happy birthday sis. semoga panjang umur and dilimpahi keberkatan dari-Nya :3


31 December, 2013 20:17 Reply To This Comment