. : [ SINDROM M??? ] : .

on Thursday, December 12, 2013


Tak faham dengan manusia-manusia macam ni.. Kalau budak-budak perangai macam ni boleh diterima lagi (tapi kalau anak aku lah kan, aku kasi tunjuk ajar dari kecik).. Dah besar panjang gedabak, tapi perangai makin hari makin menyakitkan hati.. Bila tegur nanti, baran... Aiyoo... Such a simple2 thing, you also dunno how to do meh?? Takkan semua benda aku kena buat beb... Ingat aku bibik ke apa? ... Letih beb, letih... Bukan kecik lagi beb.. Otak tu jangan biar berkarat... Gunalah untuk berfikir... Fikir apa itu tanggungjawab bersama... Dah nama tanggungjawab, tak perlu tunggu nak kena sound beribu-ribu kali baru buat... Aku rasa manusia yang ada Sindrom M ni, patut campak kat pulau sorang-sorang... Baru tau nak buat kerja kot... Hishhhh.... >,< #panashatiku huhuhu...
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Niena Reen said...

Sabar2... Memang kena banyak bersabar dengan orang ada sindrom M nih.. :)


12 December, 2013 22:52 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

@Niena Reen

Sabar memang sabar..tapi ada limit jugak kan...huhuhu


16 December, 2013 23:40 Reply To This Comment