. : [ Blogwalking Award 2010 ] : .

on Thursday, August 26, 2010


OMG!!! Macam x percaya jer...dapat award lagi...Yeayyy!!!...My 2nd award, received from Mr. Faryzh...Thanks ya...

Walaubagaimanapun...Kena la melalui sesi Q&A ini...(Jawab jangan x jawab...hahaha...)

1.apa yang bermain di fikiran skarang ni?
- Esok g keje nak pakai baju aper yer?
- Apa khabar anak2 kucing kesayangan aku kat sana yer?

2.apakah nama samaran aku?
-Lisa,Arianna, Adeq, Deqsue, banyak lagi la...Hihihi

3.berikan 3 orang yang anda sayang
-Parents come first
-The rest of my family
-My beloved boyfriend (InsyaAllah hubby-to-be)
-My loyal friends (jawab terlebih suda..hihihi)

4.panggilan aku untuk si dia
Pa

5.hadiah yang u all impikan dari seseorang yang istimewa.
- Bagi lah dia pikir sendiri...Kalau jawab, nanti dia tahu lah...huhuhu

6.blog mane yang anda suke visit.
-Blog mereka2 yang suka datang blog aku...hehehe

7.tagkan 15 blogger.
Aduss..tang ni yg parah ni...Aku tag mereka2 yg biasa datang bw kat cni lah ek...






Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

ijad said...

selamat ber puasa..


26 August, 2010 01:15 Reply To This Comment
nowasheeda said...

hehe..tengkiu3..~


26 August, 2010 12:10 Reply To This Comment
Anwar Faiz said...

ehh..haha..timekaseh ! :)


26 August, 2010 13:43 Reply To This Comment
FyZa said...

tengq...toche2 utk award nie..;)


26 August, 2010 15:09 Reply To This Comment
huϟna™ said...

trimass coz sudi tag husna(:
hee~


26 August, 2010 16:13 Reply To This Comment