. : [ Miss them lah ] : . ='(

on Tuesday, August 17, 2010



Dear blog,Baru beberapa hari berlalu...Aku dah rindu kat diorang...Aku nak buat macamana?..='(Kalau diorang ada kat umah meriah jer...Penat memang la penat...Tapi dah jadi 1 kebiasaan bagiku...Aku dah tak kisah...Tapi masalahnyer jiran2 sekeliling yang kisah...Itu yang susah...Huuu..My dear babies, mommy minta maaf sangat2 sebab terpaksa bagi korang kat orang lain...Bukan mommy x sayang kamu...Tapi keadaan x mengizinkan...Rumah kurang sesuai dan lagi penting kurang selamat buat kamu semua...Mommy terpaksa buat macam tu...Berat hati ni...Tapi apakan daya...(Itulah yang aku heran dengan manusia 2 3 menjak ni...Asyik nak buang anak jer...Aku nak serah kittens aku kat orang lain pun punyer la sedih...) Huuu...Hanya yang punya naluri seperti aku jer yang akan paham apa yang aku rasa...Kalaulah aku punya rumah sendiri...Aku x kisah apa orang nak cakap...Aku akan jaga kamu sampai akhir hayat...Kalaulah aku banyak duit...Aku buat bilik khas untuk kamu biar kamu semua selesa...Dan kalau aku ada banyak banyak banyak duit...Aku nak buat 1 tempat khas yang selesa untuk semua stray cats yang ada kat luar sana...Ermmmmm...(T_T)
Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Awan Network said...

masalah2...sy pun minat gak bela kucing..but case sy lgi parah,my family not like sy bela kucing...takut dorang "melepas" sesuka hati...but,to u,jgn sedih2 k...redha di atas pemergian kucing2 tue..life must go on..


17 August, 2010 22:24 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

My kitten sumer trained..x poo2 merata pun...Just terpaksa bagi kat orang sebab takut nanti jiran2 komplen...Anyway thanks Afiq...


18 August, 2010 09:56 Reply To This Comment
Onelove...Jambu merah warna said...

btul tu... xtau mcm mane org blh buang ank.. bl da bela kucing pn kite syg gler2..anak lg lah...


18 August, 2010 15:29 Reply To This Comment
Nur Hawa Mohd Zin said...

kucing awe yg mati tu baka macam ni la


21 August, 2010 07:04 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

Wani....tu la kannn..xtau la mereka2 yg xder hati perut ni...kejam....

Hawa...yg ni kucing biasa jer awe...Jz color point 2 yg macam siam...Bapak diorang pn dh mati...


21 August, 2010 07:09 Reply To This Comment
Nur Hawa Mohd Zin said...

http://cahayawanita.blogspot.com/2010/08/tanggal-1-ogos-acik-mati.html

ni kucing awe yg mati tu


21 August, 2010 07:15 Reply To This Comment