. : [ Tiara_Oh_Tiara ] : .

on Monday, January 24, 2011

Risau nyer ngan anak aku yang sekor ni...='(... Baby 2 ekor tu dah sembuh dari flu.. Tiara sakit lagi...Macam ada something tersekat kat kerongkong dia...Dah berapa hari dah ni..Ingatkan dia sakit tekak biasa ajer sebelum ni... :(...Hurmmm...sangat risau...X tido malam aku dibuatnya...Dia cuba nak muntah tapi x boleh nak keluar...Aku pun x tau nak buat apa...Esok nak bawak dia pegi vet lah...Hopefully dia akan ok lepas ni...Huhuhuhuhu... T_T
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

good_boy said...

wahhh..best betul nama tiara..huhu
sampai x tido mlm ye..syg btul..huhu

good_boy latest post cara join heartbeat.my


24 January, 2011 22:02 Reply To This Comment
Azmira said...

wow... cute pet.. patut la arianna risau.. mira pun bela banyak kucing, ada 12 ekor.. petua bila kucing flu kan, kasi diorang minum air kelapa tak kira la tua ke muda.. insyaAllah nnt sembuh la.. sambil2 tu, baca doa sama.. =)


25 January, 2011 11:18 Reply To This Comment
cik fara @ fanadz said...

alolo..comeynye dia..harap cepat sembuh.:)


31 January, 2011 13:35 Reply To This Comment