. : [ Tahun Baru 2011 ] : .

on Saturday, January 1, 2011



Berlalu sudah 2010...Bermula 2011...Detik 31 Disember 2010....Genap usiaku 28...28???...Dah tua ker?...Hurmmm...Apa-apapun...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah kerana Allah masih mengizinkan aku bernafas di bumi Nya selama ini...Mohon dilanjutkan lagi...Amin...



Bila sebut jer tahun baru...mesti semua sibuk dengan azam baru...Hai..Azam lama dah terlaksana ker belum??...(Peringatan untuk diri aku sendiri)...Aku pun x pasti...Sebab aku pun x tahu apa azam aku yang lepas...Adeh....



Jadi tahun ini, apa azam baru, aku x tetapkan lagi...Tapi aku ada matlamat...Aku ada keinginan...Aku nak jadi kuat dari segala segi...Aku nak kuat bila berdepan masalah...Aku nak kuatkan semangat bila ada yang cuba mematahkan...Aku nak kuat bekerja (harap-harap kesihatan pun kuat lah yer)...Korang tolong doakan aku yer....Bukan apa, penghujung 2010 bagi aku, penutupnya kurang menggembirakan...Dugaan yang menguji perasaan...Memang menyakitkan dan memedihkan....Sebab itu, aku nak jadi KUAT...



Aku nak cerita apa terjadi 31 Disember 2010 a.k.a. burfday aku pulak...Aku pegi Genting bersama kawan-kawan...Sebenarnya plan nak pergi hari ni (01012011)..Tapi memandangkan 31 pun cuti, jadi tukar plan...Alih-alih sampai sana, kat Outdoor Theme Park, aku boleh masuk free...(Baru tau birthday kita boleh dapat free)...Apa lagi...Meronda la kat dalam tu, main few games...Kawan-kawan happy, aku pun tumpang happy...Terima kasih kat diorang sebab sudi celebrate dengan aku...Diorang cuba buat aku gembira dan aku berterima kasih sangat2...Ya, aku gembira...^_^

Model2 karipap
Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

Misz-ella said...

Wah .. gi genting. best tu. hepi brthday yana. dh ujung tahun lahirnya ye.


01 January, 2011 22:52 Reply To This Comment
Yann said...

aiee. umo 28 dah duhal. hehe.
happy belated bday kak.
cute bah ktk kak. sik kedak 28... :)


02 January, 2011 01:34 Reply To This Comment
Ariannalissa82 said...

Kak Chik>>>Thanks...

Yan>>Aie..nang ada..boh madah camya..malu mek..dah tua dah tok bah...


02 January, 2011 02:00 Reply To This Comment
Sherry said...

eh, yeke dapat free ? wah ! bari taw jugak ! haha.. Nice nice. thanx for sharing ye. ;D.


02 January, 2011 09:48 Reply To This Comment
- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

happy belated birthday ye kak...
may Allah bless you with joy n happiness...Amin...
friend forever ^_^


02 January, 2011 16:45 Reply To This Comment